Suunnittele

Hankinta
- Palveluntuottajakilpailutukset - mitä, miten ja millä volyymilla?
- American Express Global Business Travelin valmiiksi kilpailuttamat edut, kun oma volyymisi ei riitä
- Tulosten seuraaminen
Toimiva globaali matkahallinto
- Harmonisoitu matkahallinto paikasta riippumatta
- Läpinäkyvyys ja vertailutieto kehittää matkustusta ja tuo säästöjä
- Yhtenäinen matkustusohje
Konsultointi
- Ohjaamme, autamme ja oivallutamme kohti tehokkaampaa matkahallintoa.
- Matkahallinnon ulkoistus
- Konsultointi ja projektit
- Matkustus- ja tapahtumasäännön päivitys
- Benchmarking, analysointi ja kilpailutus
Taloushallinto - säästöjä näkyvissä:
- Matkatilimaksaminen
- Automatisoidut tiedonsiirrot
- Järjestelmäintegraatiot talous- ja henkilöstöhallinnossa
- Kilpailutetut hinnat - itse tai me puolestasi
- Hallittu ja keskitetty varaaminen
Toteuta

Monikanavaiset varauspalvelut
- Työt muuttuvat liikkuvammiksi ja sitä mukaa myös työn tekemisen apuvälineet kehittyvät.
- Matkustajasi tavoittavat meidät myös tien päältä ajasta ja paikasta riippumatta.
- Jo varattujen matkojen yksityiskohdat sekä uudet varaukset matkustajiesi mukana kännykässä tai tabletissa.
- Sinulle nimetty palvelutiimi napin painalluksen päässä.
Kaikki hyöty irti järjestelmistä
- Ohjaamme ja motivoimme asiakkaidemme henkilöstöä käyttämään olemassa olevia työkaluja tehokkaasti.
- Online-webinaarit
- Matkahallinnon koulutukset
- Personoidut koulutukset
- Koulutuskalenteri
Viestintä- ja turvallisuuspalvelut yrityksen omaan käyttöön:
- Kohdekohtainen viestintä ja karttapalvelu
- Laajennettu turvallisuuspalvelu
- Matkustajien paikannus
- Kahdensuuntaiset SMS-viestit
Seuraa ja reagoi

Raportointi
- Kattavan ja selkeän raportoinnin avulla ymmärrät ja analysoit yrityksesi matkustusta. Saat merkityksellistä ja ajantasaista tietoa päätöksentekosi tueksi ja pystyt ennakoimaan tulevaa.
- Esim. selainpohjainen raportointipalvelu
- Selainpohjainen analysointityökalu yrityksen omaan käyttöön
- Koosteraportit ja personoidut lisäraportit
- Vastuullisuus- ja päästöraportit
Kehittäminen
- Matkahallinto ei valitettavasti tule koskaan valmiiksi. Uudet palvelut, uhat ja työkalut vaativat säännöllistä seuraamista ja sopeuttamista yrityksesi matkahallinnon ja matkustajien tarpeisiin. Tällä hetkellä harkittavia trendejä ovat mm.:
- lentoyhtiöiden lisäpalvelut
- tietosuoja
- hotellien lisäpalvelut ja lisämaksut
- jakamispalvelut
Sama käytännössä - case studies

Mitä asiakkaamme sanovat palveluistamme?
- Groupo Alfa yhtenäisti eri maiden matkustussäännöt säästöjen saavuttamiseksi.
- Uudistimme ja yhtenäistimme Uponorin liikematkakäytännöt
- Matkustajien turvallisuus on tärkeää Nordic Investment Bankille.
- Mistä on hyvä Client Manager tehty? Ainakin asiakastuntemuksesta sekä avun tarjoamisesta, kertoo Suominen Oyj:n Eeva Oinonen.
- Miten pidät matkahallinnan langat käsissäsi, jos yksiköitä on yli kolmekymmentä ja matkustajia useita tuhansia? Noora Fils Helsingin kaupungilta kertoo.
- Wolt on teknologia-alan startup, jolle tehokas ja järkevä ajankäyttö on tärkeää. - Meillä on tarpeeksi tekemistä keskittyessämme palveluidemme kehittämiseen sen sijaan että surffaisimme netissä lentotarjouksien perässä, summaa General Manager Lotta Wikman.