Matkahallinnon palvelut

Maailma muuttuu ja niin muuttuu liiketoimintakin, kiihtyvällä tahdilla ja usein yllättäen. Siksi myös matkahallintoon ja matkustuskäytäntöihin tarvitaan uudenlaista ajattelua. Liikematkustajien palveluodotukset monipuolistuvat, henkilökohtaistuvat ja digitalisoituvat. Tarjoamme sinulle asiantuntemuksemme ja viimeisimmät välineet, joiden avulla pidät kustannukset kurissa ja langat käsissäsi.
Suunnittele

Hankinta

  • Palveluntuottajakilpailutukset - mitä, miten ja millä volyymilla?
  • American Express Global Business Travelin valmiiksi kilpailuttamat edut, kun oma volyymisi ei riitä
  • Tulosten seuraaminen

 

Toimiva globaali matkahallinto

  • Harmonisoitu matkahallinto paikasta riippumatta
  • Läpinäkyvyys ja vertailutieto kehittää matkustusta ja tuo säästöjä
  • Yhtenäinen matkustusohje

 

Konsultointi

  • Ohjaamme, autamme ja oivallutamme kohti tehokkaampaa matkahallintoa.
  • Matkahallinnon ulkoistus
  • Konsultointi ja projektit
  • Matkustus- ja tapahtumasäännön päivitys
  • Benchmarking, analysointi ja kilpailutus

 

Taloushallinto - säästöjä näkyvissä:

  • Matkatilimaksaminen
  • Automatisoidut tiedonsiirrot
  • Järjestelmäintegraatiot talous- ja henkilöstöhallinnossa
  • Kilpailutetut hinnat - itse tai me puolestasi
  • Hallittu ja keskitetty varaaminen
Toteuta

Monikanavaiset varauspalvelut

  • Työt muuttuvat liikkuvammiksi ja sitä mukaa myös työn tekemisen apuvälineet kehittyvät.
  • Matkustajasi tavoittavat meidät myös tien päältä ajasta ja paikasta riippumatta.
  • Jo varattujen matkojen yksityiskohdat sekä uudet varaukset matkustajiesi mukana kännykässä tai tabletissa.
  • Sinulle nimetty palvelutiimi napin painalluksen päässä.

 

Kaikki hyöty irti järjestelmistä

  • Ohjaamme ja motivoimme asiakkaidemme henkilöstöä käyttämään olemassa olevia työkaluja tehokkaasti.
    • Online-webinaarit
    • Matkahallinnon koulutukset
    • Personoidut koulutukset
    • Koulutuskalenteri

 

Viestintä- ja turvallisuuspalvelut yrityksen omaan käyttöön:

  • Kohdekohtainen viestintä ja karttapalvelu
  • Laajennettu turvallisuuspalvelu
  • Matkustajien paikannus
  • Kahdensuuntaiset SMS-viestit
Seuraa ja reagoi

Raportointi

  • Kattavan ja selkeän raportoinnin avulla ymmärrät ja analysoit yrityksesi matkustusta. Saat merkityksellistä ja ajantasaista tietoa päätöksentekosi tueksi ja pystyt ennakoimaan tulevaa. 
    • Esim. selainpohjainen raportointipalvelu
    • Selainpohjainen analysointityökalu yrityksen omaan käyttöön
    • Koosteraportit ja personoidut lisäraportit
    • Vastuullisuus- ja päästöraportit

 

Kehittäminen

  • Matkahallinto ei valitettavasti tule koskaan valmiiksi. Uudet palvelut, uhat ja työkalut vaativat säännöllistä seuraamista ja sopeuttamista yrityksesi matkahallinnon ja matkustajien tarpeisiin. Tällä hetkellä harkittavia trendejä ovat mm.:
    • lentoyhtiöiden lisäpalvelut
    • tietosuoja
    • hotellien lisäpalvelut ja lisämaksut
    • jakamispalvelut
Sama käytännössä - case studies

Mitä asiakkaamme sanovat palveluistamme?

  • Groupo Alfa yhtenäisti eri maiden matkustussäännöt säästöjen saavuttamiseksi.
  • Uudistimme ja yhtenäistimme Uponorin liikematkakäytännöt 
  • Matkustajien turvallisuus on tärkeää Nordic Investment Bankille.
  • Mistä on hyvä Client Manager tehty? Ainakin asiakastuntemuksesta sekä avun tarjoamisesta, kertoo Suominen Oyj:n Eeva Oinonen.
  • Miten pidät matkahallinnan langat käsissäsi, jos yksiköitä on yli kolmekymmentä ja matkustajia useita tuhansia? Noora Fils Helsingin kaupungilta kertoo.
  • Wolt on teknologia-alan startup, jolle tehokas ja järkevä ajankäyttö on tärkeää. - Meillä on tarpeeksi tekemistä keskittyessämme palveluidemme kehittämiseen sen sijaan että surffaisimme netissä lentotarjouksien perässä, summaa General Manager Lotta Wikman.