asiakas-case

Enersense
10.10.2018 13:08
"Onlinessa tykkään käyttää lentojen osalta lentokenttähakua," tuumaa Enersense International Oy:n Logistical Manager, matka-asioista vastaava Silja Nieminen. Lue lisää, miten satakuntalaisyritys matkustaa ja miten se käyttää SMT:n online-palvelua.
EMAn palvelut suomalaisille yrityksille
16.3.2018 12:33
Mitä tehdä, jos liikematkustaja sairastuu vakavasti Siperian perukoilla? Uskaltaako korvatulehduksessa lentää? Minkä tasoiseen sairaalaan työntekijäsi on kiikutettu Kiinassa? Uhkaako potilasta ns. spanish trap eli ylitehokas (ja kallis) yksityishoito, josta ei pääse karkuun?
Matkustusohjeiden keskittäminen
17.11.2017 17:19
Monelle yritykselle säästöjen saavuttaminen on pikemminkin pitkän tähtäimen strategia kuin heti valmis voitto. Tämä piti paikkaansa myös SMT:n omistajan American Express Global Business Travelin asiakkaalle Groupo Alfalle. Yritys halusi saavuttaa säästöjä mm. yhtenäistämällä kaikki eri matkustussääntönsä ja ottamalla käyttöön online-varausstrategian. Katso täältä, miten siinä onnistuttiin.
Service Lab
6.9.2017 12:27
SMT:ssä toimii Service Lab -kehityshautomo. Vuorovaikutteinen kehitysyksikkö kehittää, optimoi ja testaa uusia palvelukonsepteja yhdessä Service Labiin kuuluvien asiakkaiden kanssa.
Lotta Wikman Wolt
30.3.2017 17:20
Wolt on teknologia-alan startup, jolle tehokas ja järkevä ajankäyttö on tärkeää. - Meillä on tarpeeksi tekemistä keskittyessämme palveluidemme kehittämiseen sen sijaan että surffaisimme netissä lentotarjouksien perässä, summaa General Manager Lotta Wikman matkatoimiston käyttämisen hyödyt Woltille ja kaikille muillekin startupeille. Katso muut Woltin vinkit täältä.
Liikematkustajan jaksaminen
29.3.2017 13:15
Liikematkustajalle fyysisen kunnon ylläpitäminen ja arkiaktiivisuus voivat olla haasteellisia jo pitkien lentokoneessa istuttujen tuntien takia. Muukin aktiivisuus unohtuu matkoilla helposti kiireen varjolla, mutta pienetkin valinnat tekevät pitkällä aikavälillä hyvää. Lue täältä Polarin tsemppivinkit liikematkustajalle.
Liikematkat junalla
29.3.2017 11:58
Kiskot vievät storaensolaisia ympäri Suomea. Paljon matkustava yritys on löytänyt junamatkustuksen edut yhteistyössä VR:n ja SMT:n kanssa. Poimi täältä parhaat vinkit myös omalle yrityksellesi.
Wacra Conference 2016
20.10.2016 12:29
Maailman lentoyhtiöiden asiakassuhteista vastaavat päälliköt kokoontuivat Helsinkiin elokuun lopussa, kun Finnair isännöi ensimmäistä kertaa WACRAn (Worldwide Airline Customer Relations Association) vuotuista konferenssia. Niinpä sitten SMT:n tapahtumatiimissä soi puhelin. Lue lisää yhteistyöstämme kansainvälisen konferenssin järjestelyissä.
Suomalainen Kirjakauppa
13.9.2016 12:29
Viime vuoden lopulla Suomalainen Kirjakauppa päätyi monelle muullekin yritykselle tutun tilanteen eteen: omia resursseja tapahtumien järjestämiseen ei enää ollut. - Meidän piti päättää, hankimmeko oman työkalun ilmoittautumisten hallintaan ja jonkun sitä käyttämään vai ulkoistammeko tapahtumajärjestelymme, hallintojohtaja Pirjo Hämäläinen kuvailee. SMT tuli apuun.
BlueNordic
8.9.2016 12:29
Pohjoismaiden asiantuntijat kokoontuivat touko-kesäkuun vaihteessa Helsinkiin BlueNordic-konferenssiin. - Isohkoa tapahtumaa tehtiin tiukalla aikataululla, jolloin ammatillinen osaaminen tuli tarpeen, projektivastaava Eero Mikkola Lukesta kuvailee. - Valitsimme SMT:n kumppaniksemme, koska sillä oli lupaavin hinta-laatusuhde, mutta myös siksi, että kokeneena tapahtumajärjestäjänä se oli turvallinen vaihtoehto.

Pages

Subscribe to asiakas-case