SMT:läinen

Kirsi Paakkari
10.10.2018 13:24
Pääkirjoituksessaan SMT:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkari kertoo, että SMT-nimi jää 29.10.2018 historiaan. Nimeen liittyy valtavasti tunteita ja tarinoita sekä ihmisiä, joista on tullut näiden brändien alla ystäviä. Vaikka nimi vaihtuu, ystävyys säilyy. Kehitys on entistä nopeampaa ja olemme entistä vahvemmin siellä missä sinäkin.
Jason Geall
10.10.2018 13:11
Jason Geall toimii American Express Global Business Travelissa Pohjois-Euroopasta vastaavana johtajana. Tässä roolissa hän on ollut aktiivisesti mukana SMT:n integraatiossa ja seurannut meitä ja suomalaisia asiakkaitamme läheltä. Katso videolta Jasonin tervehdys asiakkaillemme.
Myrskyvaroitus
10.10.2018 12:51
"Me ollaan rakennettu Tapahtuma-liiketoimintaa SMT:llä jo jonkin aikaa parempaan iskuun ja matkan varrella on ollut sairaan kivaa ja välillä vähän haasteellista", kertoo Jutta Vatanen. "Yksi haaste on ollut tunnettuuden puute. Paitsi että tämän vuoden aikana on nähty ihan selvä muutos. Ei tarvitse enää asiakkaille kertoa mitä me tehdään, koska ne tietää jo."
Gabriela Suortti
28.8.2018 16:01
Työpaikoilla koemme helpommaksi hoitaa itse asiat, koska delegoiminen tuntuu haastavammalta kuin itse tekeminen. Miksi me toimimme näin, vaikka joku muu voisi osata tehdä kyseisen asian paremmin ja nopeammin? Samalla oma kallis aika säästyisi muuhun tärkeämpään.
Sanna Penttilä
28.8.2018 14:38
Toisin kuin tittelistä voisi päätellä, Client Coach ei vedä punttitreenejä asiakkaillemme, vaan varmistaa, että palvelutiimi tuntee asiakkaansa mahdollisimman hyvin. SMT sai ensimmäiset Client Coachinsa reilu vuosi sitten. Silloin tehtävään ilmoittautui vapaaehtoisena myös Corporate-asiakkaiden palvelutiimin Client Coach Sanna Penttilä.
29.5.2018 14:05
Olen törmännyt peileihin useasti viime viikon aikana. Luin Pekka Mattilan erittäin mielenkiintoisen kirjan Peilejä johtamiseen ja heti perään Mikael Pentikäinen kehotti Luottamusfoorumissa ottamaan peilin käteen, jos kohtaa luottamusongelman. Avoin viestintä, myös itsensä kanssa, on edellytys luottamuksen syntymiselle ja säilymiselle. Entä jos johtaja tai yritys menettää luottamuksen, voiko sen saada takaisin? Uskon, että kyllä voi, mutta siihen tarvitaan tekoja ja näyttöjä arjessa, vuoropuhelua, yhteistyötä ja joustavuutta.
SMT ja Resonaarin pojat Matkamessuilla
21.3.2018 09:36
Meillä SMT:ssä puhutaan paljon vastuullisuudesta, kuten varmasti (toivottavasti) aika monessa muussakin yrityksessä. Meillä se tarkoittaa sitä, että me haluamme olla vastuullinen työnantaja, joka pitää ihmisistään huolta ikään, sukupuoleen tai taustoihin katsomatta. Koulutusta ja mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen annetaan ihan kaikille, keinoja selvitä muuttuvien asiakastarpeiden äärellä tarjotaan kaikille. Ketään ei jätetä yksin.
Kirsi Paakkari
21.11.2017 16:43
Rohkeus on pongahtanut tänä vuonna yhdeksi suosituimmaksi teemaksi yritysten puheissa ja blogeissa, ja nousemassa jopa attribuutiksi yritysten arvoissa. SMT:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkari haluaisikin haastaa yrityksiä rohkeasti pohtimaan arvojensa aitoutta. Jos arvojen syvällisempää merkitystä työntekijöille ja yrityksen liiketoiminnalle ei ymmärretä, jäävät ne väkisinkin päälle liimatuiksi ja hukkuvat unohtuneiden ppt-esitysten virtaan.
Usein kysytyt kysymykset
17.11.2017 17:29
Tiedätkö, mihin matkustajaprofiilitietoja tarvitaan tai miksi lentohintasi voi muuttua ennen lipun kirjoittamista? Keräsimme usein kysytyt kysymykset ja asiantuntijavastaukset tänne.
Jutta Vatanen Ville Tolvanen
16.10.2017 12:04
"Kannustan ihmisiä rohkeuteen, kokeilemaan ja venyttämään rajoja. Uskon vahvasti siihen että luovuus ja rohkeus kulkevat käsi kädessä. Pitää uskaltaa ajatella uudella tavalla, luoda jotain mitä muut eivät ole tulleet ajatelleeksi. Rohkeus ja luovuus eivät kuitenkaan asu meissä kaikissa ja sekin on ihan ok", sanoo itse rohkea Jutta Vatanen SMTeventsistä.

Pages

Subscribe to SMT:läinen