Ryhmis-stage

Yritystapahtumat

Kohtaamisten merkitys ei ole mihinkään kadonnut. Päinvastoin - niihin on kehitetty jopa omia sovelluksia. Miten teet vaikutuksen ensimmäisellä kerralla? Kuinka saat toisen rakastumaan aina uudelleen ja uudelleen?

"Jos haluat saada, sun pitää myös antaa. Sama pätee businessmaailmassa ja siksi tapahtumia tehdään", innostuu meidän Client Portfolio Manager Asta Vento. "Meiltä löytyy kohtaamisten ammattilaiset. Teimme viime vuonna lukemattoman määrän yritystapahtumia ja asiakkaamme ovat hurjan tyytyväisiä. Haastamme asiakkaat ottamaan tapahtumistaan irti enemmän", jatkaa #ihmenainen Asta. Kohtaamisten syventämiseen ja kohderyhmän laajentamiseen on tarjolla uusia, inspiroivia vaihtoehtoja. Tärkeintä on hurmata, sitouttaa ja saada aikaan wow. 

"Kun kerron, että olemme myös tapahtumatoimisto, kuulen entistä harvemmin "nevö hööd". Meiltä löytyy villejä tarinoita, hurmaavia ideoita ja onnellisia asiakkaita", heittää Asta iloisesti hymyillen.

Miksi tekisit pienellä liekillä, jos voit sytyttää roihun?
Kyseenalaista, haasta ja ravistele. 

1. Konsepti
Tapahtumakonseptin suunnittelu vie eniten aikaa ja on kriittisintä. Määrittele miksi ja kenelle järjestät tapahtuman ja mitkä ovat tavoitteesi. Hyvä konsepti kiteyttää kaupallisen viestisi kiinnostavaksi kokonaisuudeksi. Jos tapahtumasi toistuu, uudista konseptia rohkeasti, vaikka asiakkaasi eivät odottaisikaan muutosta. Mikä tekee tapahtumastasi sellaisen, että osallistuja rakastuu sinuun?

2. Ajankohta
Kun olet liikkeellä hyvissä ajoin, on sinulla enemmän pelivaraa. Isojen tapahtumien tilat varataan jopa kolme vuotta ennen tapahtumaa. Kysytyimpien puhujien, artistien ja myös osallistujien aika on kortilla. Mitä jos pitäisit tapahtumasi ajankohtana, jolloin kukaan muu ei tee sitä - saat paremman huomionarvon ja säästät kustannuksissa. Vaikkapa maanantaina boostaat viikon käyntiin energisesti.

3. Tila
Parhaimmillaan tila inspiroi ja syventää tapahtumasi viestiä. Omaperäisimmät tapahtumat rakennetaan usein paikkoihin, joissa on vain seinät. Seikkaillessasi tapahtumatilojen viidakossa on hyvä muistaa, että kaikki paikat eivät löydy netistä. On aarteita, joista vain ammattilaiset tietävät. Seuraa meitä Instagramissa #venuehuntress.

4. Esiintyjät
Älä tyydy tavanomaiseen, riko rohkeasti rajoja. Myös esiintyjien valinta on viesti. Kenellä on eniten annettavaa juuri sinun tapahtumasi sisältöön ja kuka luo halutun fiiliksen parhaiten. Haluatko lavalle yhden ison nimen vai nostatko esiin huipputyyppejä, jotka ovat huomisen tähtiä? Jos haluat lisänäkyvyyttä, valitse moderaattoriksi vahva somevaikuttaja, joka poustaa puolestasi omalle verkostolleen.

Aikaa ja resursseja on vähemmän,budjetit ovat tiukempia ja tavoitteet kovempia. Sytytä tässä sitten roihu.
Asiakkaittamme mielestä meistä on apua.

Rakastaa, ei rakasta, rakastaa

Kun tapahtumasi jättää haluamasi muistijäljen,olemme onnistuneet. Tapahtumien konseptoinnissa vain taivas on rajana ja tässä duunissa hulluus on hyväksi ja rohkeus on edellytys. Meillä on loistava tekemisen fiilis ja viimeisimmät sähköiset vimpaimet. Teemme yritystapahtumia godzilla-kokoisista tapahtumista pikkuriikkisiin bileisiin ja asiakkaistamme 92 % suosittelisi meitä. Saat meistä taloudellisesti vahvan kumppanin. Meidät tunnetaan jatkossa nimeltä American Express Meetings & Events, jossa toteutetaan maailmanluokan yritystapahtumia. Niitä tehdään myös Suomessa.

Pyydä meiltä ehdotus seuraavasta tapahtumastasi

Soita tai meilaa asta.vento@amexgbt.com p. 050 414 1505 tai tapahtumat@amexgbt.com p. 010 826 2311.

Heitä meille yhteystietosi. Siitä se alkaa.

Ota yhteyttä